Hoe werkt dat dan, die online ondersteuning?
Ze noemen zo’n online ondersteuner als ik ook wel een virtual assistant, virtuele sidekick of virtual professional. We werken online samen. Ik vanuit mijn kantoor, jij vanuit het jouwe. Doordat ik een eigen werkplek heb, heb jij binnen jouw praktijkruimte geen aparte werkplek nodig voor jouw assistent.
We starten onze samenwerking met een kennismaking. Vervolgens brengen we eerst alle taken en prioriteiten in kaart. We bekijken samen wat je kunt automatiseren, welke taken regelmatig terugkomen en misschien zijn er achterstanden die eerst weggewerkt moeten worden. Natuurlijk spreken we van tevoren af voor hoeveel uur per week ik dat voor jou ga doen.
Samenwerken op afstand
Omdat we op afstand samenwerken, maken we gebruik van de online mogelijkheden die daarvoor beschikbaar zijn. We overleggen regelmatig via telefoon of Zoom. Verder communiceren we via mail, of we brengen de taken en de status ervan onder in een online programma als Asana. Zo heb je altijd overzicht in het reilen en zeilen van jouw onderneming.
Er zijn vele soorten online apps en programma’s beschikbaar om een samenwerking soepel te laten verlopen. Voordat we starten, bekijken we samen wat voor jou het beste werkt. Daarnaast kan ik je met nieuwe programma’s leren omgaan, zodat ook jouw werk een stuk aangenamer wordt.
Een bijkomend voordeel is dat je meer overzicht krijgt in je werk binnen je praktijk. En vooral dat je veel meer tijd krijgt om datgene te doen waar jij blij van wordt!
Wat kan VirtuJoos allemaal voor jou doen?
Je kunt VirtuJoos inschakelen voor diverse zaken. Hieronder vind je een overzicht van werkzaamheden die VirtuJoos je uit handen kan nemen. Dit overzicht kan je zeker helpen bij het in kaart brengen van de taken die je zou willen uitbesteden.
Zie je hieronder taken staan die je het liefst vandaag nog wilt uitbesteden? Neem dan zeker contact met me op voor een vrijblijvende kennismaking!
Oja, natuurlijk is de lijst hierboven geen uitputtend overzicht. Dus heb je een taak die je zou willen uitbesteden, maar die niet in dit overzicht staat? Vraag mij dan gerust of ik je erbij kan helpen. En weet: ik leer snel ;-)!
Klantenservice
Beheer van jouw mailbox
Beantwoorden van diverse vragen
Je CRM systeem bijhouden
Problemen uitzoeken en oplossen
Zorgen dat informatie voor klanten klaar staat en verzonden word
Grafisch
Maken van e-books
Maken van Powerpoint-presentaties
Maken van visuals
Consistent doorvoeren van je huisstijl in al je documenten en materialen
De techniek
Onderhouden en bijwerken van je website
Organiseren en (her)inrichten van essentiële systemen (zoals je klantenbestand of financiële administratie)
Tarieven
Het afnemen van een pakket per maand is een fijne optie, zo ben je altijd gegarandeerd van tijd voor jouw bedrijf. Veel bedrijven kiezen hier voor.
Natuurlijk is er ook de mogelijkheid om uurtje factuurtje af te nemen. We maken een inschatting van de tijd die je kwijt zou zijn aan de klus en houden contact met elkaar, mochten het anders verlopen. Het uurtarief is € 47,50 excl. btw
10 uur per maand
- 2,5 uur per week om je administratie bij te werken of je website bij te houden.
- Je inbox van je email bij houden op vaste dagen, zodat jij je kan focussen op andere zaken.
16 uur per maand
- Elke week een halve dag ondersteuning voor jouw bedrijf
- Structureel bepaalde taken uitbesteden aan jouw virtual assistant.
- Je hoeft je geen zorgen meer te maken over je CRM systeem of financiele administratie.
24 uur per maand
- Een hele dag per week waar jij je bezig kunt houden met andere zaken. Deze uren kun je natuurlijk ook opsplitsen over meerdere dagen. Als jij in gesprek bent met je klanten, zorg ik er voor dat je agenda bijgehouden wordt en mails beantwoord worden. Je socialmedia worden gepost of die mooie blog die je pas geschreven hebt word geplaatst op je website.
Wil jij meer weten over mij en mijn diensten?
We maken dan een afspraak om jouw wensen te bespreken en wat de mogelijkheden zijn.
